Juridisk rådgjevar
Vil du vere med å stake ut retninga til Ål kommune for framtida? Vår jurist startar på sin ph.d. til hausten og me er på jakt etter hennar etterfølgjar.
Stillinga er lagt til HR avdelinga, men vil fungere som rådgjevar for rådmannen og sektorane i kommunen. Stillinga gir derfor stor bredde i fagfelt og store utviklingsmoglegheiter for den rette søkjaren. Me er på jakt etter ein engasjert, fleksibel og positiv medarbeidar som ynskjer å bidra til å gje både innbyggjarar, administrasjonen og politikarane tenester av topp kvalitet. Dette vil vere ein 100% fast stilling.
Arbeidsoppgåver kan vera:
- Sjølvstendig sakshandsaming og rettleiing, både av generell karakter og i enkeltsakar.
- Samarbeide med rådmann eller andre sakshandsamarar for å finne juridisk handlingsrom i nye eller eksisterande prosjekter.
- Bidra til å kvalitetssikre sakshandsaming og vedtak.
- Rettleie sakshandsamarar i juridiske spørsmål.
- Delta i kvalitetsforbetring og kompetanseutvikling.
Me ynskjer at du som søkjer har:
- Juridisk embetseksamen eller mastergrad i rettsvitskap.
- Kompetanse innan sakshandsaming.
- Kjennskap til eller erfaring innan offentleg verksemd.
- Gode IT- kunnskapar.
- Meget gode kommunikasjonsferdigheter, muntleg og skriftleg.
Personlege eigenskapar:
- Relasjonsbyggjar: du er positiv og har ein tillitsskapande åtferd, evner å byggje gode relasjonar og kan samarbeide på tvers av stillingar og nivåar i organisasjonen.
- Strukturert: du tek sjølvstendig ansvar for framdrift, tek initiativ og har høg gjennomføringsevne. Du evnar å halde oversikt og prioritere i ein hektisk arbeidskvardag.
- Service- og brukerorientert: du er imøtekommande, positiv og løysingsorientert i din samhandling med andre.
- Du syns det er spennande og gjevande å vere med å byggje eit godt lokalsamfunn.
Me tilbyr:
- Jobb i ein utviklingsorientert kommune med gode tilbod for innbyggjarane.
- Varierte og utfordrande arbeidsoppgåver og eit godt arbeidsmiljø prega av humør og arbeidsglede.
- Løn etter tariffavtale og innmelding i KLP.
Administrasjonsmålet i kommunen er nynorsk.
Send søknad:
- Vitnemål og attestar legg du inn saman med søknaden.
- Intervju kan bli gjennomført fortløpande i søknadsperioden. Til intervjuet må du ta med kopiar av vitnemål og ev. tenesteattestar dersom desse ikkje er lagt inn elektronisk i søknaden.
- Kommunen følgjer offentleglova § 25 ved eventuell offentleggjering av søkjarlista.
- Fylke: Buskerud
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 09.02.2025
Tiltreding: Etter avtale
Arbeidsstad: Ål Kommune
Kontaktpersonar:
Trond Augunset
tlf: 90066256
Heimeside:
Adresse:
Torget 1 3570 ÅL
Ål kommune HR-avdeling
Ål kommune er ein utviklingsorientert arbeidsgjevar for 650 engasjerte tilsette, som er opptekne av å gje tenester av høg kvalitet til alle innbyggjarar, store og små.
I UNICEFS rapport om kvaliteten i oppvekst- og levevilkår, er Ål kommune blant dei 10 beste kommunane i Noreg.
Oppvekstsektoren arbeidar med, betre læring, tverrfagleg arbeid i kompetente fagmiljø og digitalisering av det pedagogiske arbeidet.
Helse og omsorgssektoren driv spanande prosjekter, som sett dagsaktuelle tema i fokus, velferdsteknologi, aldersvennlege samfunn, fagutvikling for autorisert helsepersonell.
Kultur, der er Ål kåra som ein av dei beste kulturkommunane i Noreg, kulturhuset tilbyr spanande og variert program for heile Hallingdal.
Drift og utvikling har viktige funksjonar for innbyggjarar og hytteeigarar og gjer Ål kommune til ein god stad å bu med kortreist og ein enkel kvardag.
Ål kommune vart kåra til både Årets kulturkommune og Årets nynorskkommune i 2021!