Eiendom – Controller / økonomiansvarlig Eiendom Hamar (søknadsfrist 28.09)

Innlandet fylkeskommune – Eiendom

Eiendom – Controller/økonomiansvarlig

 

Eiendomsavdelingen har ledig 100 % fast stilling som controller/økonomansvarlig for snarlig tiltredelse.

Om enheten

Innlandet fylkeskommune har en sentralisert eiendomsforvaltning som ivaretas av eiendomsavdelingen. Eiendomsavdelingen ivaretar eieransvaret, forvaltning, drift, vedlikehold og utvikling av fylkeskommunenes eide bygningsmasse på ca. 400.000 m², der hovedvekten av bygningsmassen er videregående skoler. Eiendomsavdelingen har et årlig driftsbudsjett på 230 mill. kroner og et investeringsbudsjett på 1,2 milliarder kroner i løpet av planperioden (4 år). Avdelingen har 65 ansatte.

Vi søker deg som

har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
er strukturert
er selvstendig og initiativrik
er løsningsorientert
er nøyaktig
har god gjennomføringsevne

Vi tilbyr

et godt arbeidsmiljø
muligheter for utvikling
lønn etter avtale
fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger

Om stillingen

100 % fast stilling ledig omgående
arbeidssted Hamar

Arbeidsoppgaver

controlleroppgaver regnskap/økonomi for Eiendom
investeringsprosjekter, vedlikeholdsprosjekter og Eiendoms driftsregnskap
budsjettering og budsjettoppfølging
rapportering
veileder og støtte i regnskap- og økonomispørsmål for medarbeidere i avdelingen
oppfølging av Eiendoms sitt ansvar i årsoppgjøret
controller/økonomiansvarlig har nært samarbeid med Seksjon økonomi og styring
nye og andre oppgaver kan tilkomme

Kvalifikasjoner

relevant høyere utdanning fra høyskole/universitet på minimum bachelornivå eller tilsvarende
relevant erfaring fra økonomisektoren
erfaring fra kommunal virksomhet kan være en fordel

Søknad

Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Det er derfor et mål å oppnå best mulig alders- og kjønnssammensetning og å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Kopi av attester og vitnemål vil eventuelt bli innhentet senere. Tilsendte attester returneres vanligvis ikke. Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.

Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jfr offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og må begrunnes i tekstfeltet til søknaden.

Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.

Vi ser fram til å motta søknaden din.

Fylke: Innlandet

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 28.09.2021

 

Tiltredelse: Etter avtale

Arbeidssted: Hamar

 

Kontaktpersoner:

Eiendomssjef Per Anders Bakke

mob: 975 40 174

 

Hjemmeside:
/www.innlandetfylke.no/
Adresse: Parkgata 64 2317 Hamar

Innlandet fylkeskommune – Eiendom

Innlandet fylkeskommune består av de tidligere fylkene Hedmark og Oppland. 1. januar 2020 ble disse to fylkene slått sammen til ett.

Fylkeskommunen har ansvar for en rekke viktige samfunnsoppgaver innenfor kompetanse, tannhelse, samferdsel, kultur og næringsliv i fylket. På alle områder skal vi koordinere og bidra til samarbeid og utvikling av innlandssamfunnet på tvers av kommunegrensene. Fylkeskommunen er politisk styrt med fylkestinget som øverste folkevalgte organ.

Vi er en stor, mangfoldig og framtidsrettet organisasjon med over 4000 kompetente medarbeidere. Innlandet fylkeskommunes visjon er «eventyrlige muligheter». Vi jobber alle for at Innlandet skal være et godt sted å bo og arbeide, og håper du vil være med på laget!

 

 

Del stillingen

Selskap

Innlandet fylkeskommune

Kategorier

Kontaktinfo

  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Lillehammer

Søknadsfrist

September 28, 2021