Konsulent arkiv og personal – inntil 100% fast stilling

 

 

Vi søker etter en ny medarbeider i inntil 100% stilling, som med arbeidsoppgaver innen arkiv- og personalområdet.

Stabsenheten har i tillegg til arkivtjenesten ansvar for kundemottak, lønn, økonomi og politiske sekretariat. Enheten skal også ha ansvar for personaloppgaver, i samarbeid med personalsjefen.

Vi ønsker oss en utviklingsorientert person med bred kunnskap om offentlig forvaltning, gjerne innenfor elektroniske sak-/arkivløsninger, har erfaring med personalarbeid og god kompetanse innen IKT.

 

Arbeidsoppgaver

  • Daglige rutiner i arkivdanning
  • Kvalitetssikring og utvikling av arkivtjenesten
  • Saksbehandling og kvalitetssikring av personaloppgaver
  • Holde deg oppdatert, og følge opp gjeldende lov og avtaleverk
  • Systemansvar, og oppfølging av integrasjon mellom fagsystemer
  • Utforming og implementering av planer, retningslinjer og interne rutiner i samarbeid med kolleger
  • Brukerstøtte og opplæring internt i kommunen

Stillingens innhold og arbeidsoppgaver kan tilpasses den aktuelle søkerens bakgrunn og kompetanse. Andre arbeidsoppgaver kan tillegges stillingen innenfor enhetens arbeidsområder i tråd med kommunens behov.

 

Kvalifikasjoner

  • Relevant høyere utdanning
  • Dokumentert relevant erfaring kan kompensere for krav til utdanning
  • Erfaring fra offentlig forvaltning og bruk av gjeldende lovverk
  • Gode digitale kunnskaper er nødvendig. Kjennskap til saksbehandlingssystemer- og arkivsystemer en fordel.
  • Kjennskap til arkiv- og personalarbeid vil være en fordel
  • Meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk

 

Vi vektlegger personlige egenskaper

  • Du viser interesse, engasjement og profesjonelle ferdigheter for fagområdet
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Evner å være løsningsorientert og fleksibel
  • Du liker å ta ansvar og få nye utfordringer
  • Har stor arbeidskapasitet, og kan jobbe selvstendig og strukturert
  • Er en god formidler og rådgiver, både skriftlig og muntlig
  • Er positiv, omgjengelig og viser et godt humør

 

Vi tilbyr

  • Meningsfylt arbeid og faglige utfordringer
  • Godt arbeidsmiljø og kompetente kolleger
  • Ansettelse på kommunale vilkår, og lønn etter kvalifikasjoner og ansiennitet
  • God pensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring

Vi ønsker at du oppgir referanser i søknaden. Søkere som er aktuelle for stillingen inviteres til intervju.

Vi ønsker et mangfold av ansatte og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke.

Rindal kommune lager offentlig søkerliste. Ta kontakt med aktuell kontaktperson for utlysningen dersom du vil søke om unntak fra å stå oppført på offentlig søkerliste.

 

Søk her

 

  • Referansenr: 23/491
  • Jobbtype: Fast
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Søknadsfrist: 06.08.2023
  • Tiltredelse: Etter avtale
  • Arbeidssted: Rindal kommunehus

 

Kontaktpersoner:

Arkivleder Vigdis Trønsdal
mob: +47 41645082

Leder Stab Knut Werner Rist
mob: +47 92810652

 

Hjemmeside:

 
Adresse:
 
Rindalsvegen 17 6657 Rindal
 
 
Rindal kommune Administrasjon og Stab
 
Rindal kommune ligger sørvest i Trøndelag, 95 km fra Trondheim.
Det er 5 minutter til alt, sier vi her i Rindal. Også mellom jobb og fritid. Rundt deg har du hyggelige sambygdinger og en natur som gir gode opplevelser for store og små året rundt. Du får rett og slett mer ut av dagen her enn mange andre steder.
 

Del stillingen

Selskap

Rindal kommune

Kategorier

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Rindal

Søknadsfrist

Mai 18, 2022