Konsulent med fagansvar

 

Fellestjenester, Nes kommune

Vi har ledig en 100 % fast stilling som konsulent med fagansvar for kommunens servicetorg – er det deg vi leter etter?

Servicetorget er Nes kommunes ansikt utad og førstelinjen for flere av kommunens tjenester. Åpningstiden er 9-14. Servicetorget er organisert i avdelingen Fellestjenester. Dagens servicetorg er i en endringsprosess og en viktig del av arbeidet vil bestå i utvikling og fornying. Som fagansvarlig vil du ha en viktig rolle i dette arbeidet, samt ansvar for koordinering av oppgaver og bemanning.

Søknadsfrist: 12.12.2022
Arbeidsgiver: Nes kommune
Sted: Årnes
Stillingstittel: Konsulent med fagansvar
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4586211630

Arbeidsoppgaver

Håndtere publikumshenvendelser per telefon, personlig oppmøte og via digitale flater i servicetorgets åpningstider
Koordinere oppgaver og bemanning
Være en bidragsyter i kommunens informasjonsarbeid
Delta i arbeidet med utvikling av kommunens servicenivå
Utføre de oppgaver som til enhver tid tilligger servicetorget
Bidra i øvrige arbeidsoppgaver i Fellestjenester, for eksempel oppgaver knyttet til valggjennomføring
Endringer i arbeidsoppgaver/tilføring av oppgaver fra andre ansvarsområder må påregnes

Kvalifikasjoner

Relevant utdanning og/eller relevant erfaring
Behersker norsk flytende både muntlig og skriftlig, samt engelsk muntlig
God systemforståelse og kunnskap om og interesse for digitale verktøy og muligheter
Kjennskap til/erfaring fra offentlig forvaltning er en fordel
Personlig egnethet tillegges stor vekt

Personlige egenskaper

Utadvendt og naturlig serviceinnstilt person som trives i en hektisk hverdag
Åpen og høflig kommunikasjonsform
Ansvarsbevisst, fleksibel og løsningsorientert
Læringsvillig og initiativrik
Liker å arbeide i team med fokus på kompetansedeling

Vi tilbyr

Varierte oppgaver
Mulighet for å være med å forme og utvikle servicetorget og egen arbeidsplass
Teamarbeid
Lønn etter gjeldende tariff
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid. Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Søk på stillingen her.

 

Rådhusgata 2, 2150 Årnes, Norge

Kontaktinformasjon

Andrea Thiis Johansen
Avdelingsleder Fellestjenester
926 66 925
[email protected]

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.800 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

 

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kategorier

Kontaktinfo

  • Morten Kristoffersen
  • Tittel: Fagleder økonomi
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 911 72 989

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

November 14, 2022