NES-Webcruiter-1170x300

Konsulent/saksbehandler

 

 

Er du ute etter en spennende jobb innen saksbehandling?

Da er Miljøarbeidertjenesten i Nes kommune arbeidsplassen for deg! Vi er med på å sikre gode, helhetlige og trygge tjenester til brukere i deres hjem.
Vi ønsker å tenke nytt og styrke vår kompetanse i virksomheten. Vårt område er i henhold til helse-og omsorgstjenesteloven og vår oppgave er å møte fremtidens utfordringer med ressursmobilisering og mestring i fokus.
Miljøarbeidertjenesten er organisert som en virksomhet i Helse og Velferd i Nes kommune og er fordelt over 6 ulike avdelinger. Vi gir tjenester til mennesker som har funksjonsnedsettelser, i alle aldre og i alle livets faser.
Miljøarbeidertjenesten har ledig stilling som saksbehandler i 100% stilling. Saksbehandler er organisert i virksomhetens stab.

 

  • Søknadsfrist: 22.08.2023
  • Arbeidsgiver: Nes kommune
  • Sted: Årnes
  • Stillingstittel: Konsulent/saksbehandler
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4687496362

 

Arbeidsoppgaver

  • Kartlegging ved nye søknader
  • Saksbehandling i forhold til enkeltvedtak jf helse- og omsorgstjenesteloven
  • Saksbehandling av klagesaker jf enkeltvedtak, helse- og omsorgstjenesteloven
  • Ansvar for statlig registrering og skriftlige rutiner i forhold til registeret
  • Ansvar i forhold til tilskudd til særlig ressurskrevende helse- og omsorgstjenester i samarbeid med virksomheten og økonomiavdelingen
  • Tett samarbeid med avdelingsledere, fagansvarlige, fagleder, saksbehandler og øvrige medarbeidere i
  • Miljøarbeidertjenesten
  • Delta på samarbeidsmøter med interne og eksterne samarbeidspartnere ved behov

 

Kvalifikasjoner

  • Høyskole/universitetsutdannelse innenfor relevante helse- og sosialfag
  • Ønskelig med videreutdanning i helserett
  • Bred erfaring og kjennskap til brukergruppen
  • God kjennskap og kompetanse i forhold til lover og forskrifter innenfor arbeidsområdet
  • Gode skriveferdigheter
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest som ikke er eldre enn 3 måneder.

 

Personlige egenskaper

  • Gode samarbeidsevner
  • Fleksibel
  • Trives i en hektisk arbeidshverdag
  • Trives med teamarbeid, men samtidig også kunne arbeide selvstendig

 

Vi tilbyr

  • Et spennende fagmiljø med gode muligheter for faglig utvikling
  • Spennende arbeidsoppgaver
  • Kurs og kompetanseheving
  • Lønn etter gjeldende tariff
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Minst to referanser må oppgis.

Attester og vitnemål lastes opp søknaden.
Originale dokumenter/bekrefta kopier tas med til et eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Leirvegen 6, 2150 Årnes, Norge

 

 

Søk her

 

Kontaktinformasjon

Lena Olsen
Konstituert virksomhetsleder
 Telefon:91783981
E-post:lena.olsen@nes.kommune.no

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kategorier

Kontaktinfo

  • Eva Heidi Hammeren
  • Tittel: Styrer
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 479 98 194

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

April 10, 2023