Arbeidsstad vil vere kommunehuset i Treungen. Begge stillingar kan tilpassast søkar sitt ønskje om ein stillingsstorleik frå 80-100% stilling. Det er ønskjelig med tiltreding snarast råd.

Konsulent – 80-100% stilling ID 703 (2. gongs utlysing)

Nissedal kommune er vertskommune for samarbeid med Kviteseid kommune om løn- og rekneskapsoppgåver

Arbeidsområde er primært kommunerekneskapen til Kviteseid og rekneskap til fellesrådet i Kviteseid. Dette vil seie både føring av bilag, rapportering internt/eksternt og deltaking i årsavslutning.

For særleg godt kvalifiserte søkarar kan det vere aktuelt å gjere om denne stillinga til rekneskapsansvarleg.

Konsulent – 80-100% stilling ID 704

Arbeidsområde er primært utsending av fakturaer for kommunale tenester og oppfølging av desse. I tillegg ligg ansvar for Nissedal fellesråd sin rekneskap og ymse oppgåver knyt til kommunerekneskapen til stillinga. 

For begge stillingar:

Ønska kvalifikasjonar:

Relevant utdanning på høgskulenivå, men søkarar med relevant erfaring oppmodast og om å søke.

Om deg:

Stillingane inneber at du er strukturert, nøyaktig og liker å jobbe med tal. Vidare at du kan jobbe sjølvstendig og kan stå på når oppgåvene tilseier det.

Vi kan tilby:

  • Løn etter tariff
  • Intern opplæring
  • Gode pensjonsvilkår i KLP
  • Hjelp til å skaffe bustad
  • Flyttegodtgjering etter eige regulativ
  • Fleksitidsordning
  • Eit godt arbeidsmiljø og spennande arbeidsoppgåver

For spørsmål, kontakt kommunalsjef økonomi, Jarle Bruun Olsen, tlf. 35 04 84 03/905 15 115.

Tilsetjingsvilkår følgjer gjeldande lov, tariffavtale og kommunen sitt reglement.

Vi gjer merksam på at namn på søkjarar kan bli offentleggjort i høve til offentleglova §25.

Du søker på stillinga ved å bruke elektronisk søknadsskjema.

 

Søknadsfrist 08.07.21