Prosjektleder

 

Kommunalteknikk, Nes kommune

Vi har ledig 100% stilling som Prosjektleder i avdeling for kommunalteknikk.

Dette er en spennende stilling med stor variasjon i arbeidsoppgaver. Vi søker deg som har erfaring innen prosjektledelse, er innovativ og har stort engasjement for faget. God kunnskap om VA-faget er ønskelig.
Avdelingen for kommunalteknikk har i dag 32 ansatte, og har ansvar for veg, vann og avløp, samt drift av park og anlegg. Avdelingen er lokalisert med administrasjon på rådhuset, driftsavd. for veg og grønt på Runni, og driftsavd. for vann/avløp på Fjellfoten RA.

Kommunen har flere store og interessante prosjekter i tiden fremover.

Søknadsfrist: 13.02.2023
Arbeidsgiver: Nes kommune
Stillingstittel: Prosjektleder
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4609495166

Arbeidsoppgaver

Gjennomføring av kommunens prosjekter innenfor vann og avløp
Medvirkning innen utarbeidelse av anbuds- og forespørselsdokumenter inkludert oppfølging av eksterne konsulenter
Anskaffelser med kontraktsforhandlinger
Oppfølging av anleggsentrepriser inkludert endringshåndtering og oppfølging av reklamasjoner
Bidra til utvikling av planer og rutiner på avdelingen
Tett samarbeid med plan- og byggesaksavdelingen
Oppfølging av krav fra offentlige myndigheter
For øvrig delta i avdelingens/virksomhetens arbeidsoppgaver ved behov

Kvalifikasjoner

Relevant teknisk utdanning på bachelor- eller masternivå
Lang og særlig relevant praksis kan kompensere for utdanningskravet
Erfaring fra prosjektledelse
Relevante kunnskaper innen IT
God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk
Kjennskap til kartverktøy (Gemini VA) og GPS for innmåling
Førerkort kl. B

Personlige egenskaper

Drivende og løsningsorientert
Evne til å jobbe i tverrfaglige team
Gode kommunikasjonsevner
Ryddig og strukturert
Av personlige egenskaper vil det legges vekt på at du er selvstendig, løsningsorientert, fleksibel, strukturert og har gode samarbeids- og lederegenskaper
Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr

Interessante, spennende og utfordrende arbeidsoppgaver i en avdeling med viktige samfunnsoppdrag der du også får store påvirkningsmuligheter
Godt arbeidsmiljø med trivelige og engasjerte kollegaer
Gode muligheter for utvikling av kompetanse, både gjennom interne opplæringsprogrammer og eksterne kurs
Fleksitidsordning
IA-bedrift med gunstige pensjons- og forsikringsordninger
Lønn etter avtale
Minst to referanser må oppgis.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.
Vi ber om at vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.

 

Søk på stillingen her.

 

Rådhusgata, 2150 Årnes, Norge

Kontaktinformasjon

Solvar Sollied Hanssen, Avdelingsleder kommunalteknikk
479 02 276
ssh@nes.kommune.no

Kjartan Knutsen, Prosjektleder
45 95 99 76
Kjartan.knutsen@nes.kommune.no

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av  23.800 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. 
Les mer her

 

Del stillingen

Selskap

Nes kommune i Akershus

Kategorier

Kontaktinfo

  • Christina Hoem
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post: christina.hoem@nes.kommune.no
  • Mobil/Tlf: 482 61 943

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Februar 13, 2023