Spesialkonsulent/Rådgiver Innkjøp

 

Jus og anskaffelser, Trøndelag fylkeskommune

Seksjon Jus og Anskaffelser er i kontinuerlig utvikling og trenger dyktige medarbeidere. Seksjonen har ansvar for inngåelse og oppfølging av fylkeskommunens felles innkjøpsavtaler for varer og tjenester og tilliggende oppgaver. Alle anskaffelser gjennomføres i samsvar med lov og forskrift om offentlige anskaffelser og vedtatt anskaffelsesstrategi. Seksjon Jus og Anskaffelser har 13 ansatte, hvorav 7 innkjøpsrådgivere. Vi søker etter en motivert og serviceinnstilt medarbeider som evner å arbeide selvstendig og i ulike tverrfaglige prosjekter.

Gjennomføring av anbudskonkurranser, oppfølging av avtaler, rådgivning, digitalisering av prosesser, kvalitetssikring og forebyggende aktiviteter gjennom opplæring, deltakelse i forskjellige forhandlinger er noen av seksjonens viktigste arbeidsoppgaver.

Søknadsfrist: 05.02.2023
Arbeidsgiver: Trøndelag fylkeskommune
Stillingstittel: Spesialkonsulent/Rådgiver Innkjøp
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4607832069

Arbeidsoppgaver

Inngåelse og oppfølging av fylkeskommunens felles innkjøpsavtaler for kjøp av varer og tjenester
Rådgivning i innkjøpsfaglige spørsmål og bruk av innkjøpsverktøy
Forebyggende innkjøpsrelaterte oppgaver, herunder kursvirksomhet
Digitalisering og utvikling av anskaffelsesprosessen
Bidra til å effektuere politiske vedtak på innkjøpsområdet
Noe saksutredning

Kvalifikasjoner

Du har relevant høyskole/universitetsutdannelse på minimum bachelornivå
Erfaring fra offentlige anskaffelser vil bli tillagt vekt, og vil kunne erstatte for manglende formell kompetanse (bachelor)
Du har gode IKT-kunnskaper og forståelse for IKT-verktøy
Du kan lede små og større prosjekter

Personlige egenskaper

Du viser initiativ og ansvarlighet
Du har meget god gjennomføringsevne og oppnår kvalitetsmessig gode resultater
Du samarbeider godt
Du er systematisk og metodisk i din tilnærming

Vi tilbyr

Vi tilbyr utfordrende, allsidige, interessante og utviklende arbeidsoppgaver i et godt og tverrfaglig arbeidsmiljø med et bredt kontaktnett mot interne og eksterne brukere og leverandører. Gode pensjons- og forsikringsordninger. Innplassering i stillingstittel vil avhenge av utdanning- og erfaringsbakgrunn.

 

Søk på stillingen her.

 

Kontorsted Statens hus i Trondheim.

 

Kontaktinformasjon

Ellinor Nossum, Seksjonsleder Jus og Anskaffelser
74 17 59 64  992 74 661
[email protected]

 

Vår visjon er «Vi skaper historie».

Vi lever etter verdiene: Åpen og nysgjerrig i holdning, Modig og ansvarlig i handling.

Trøndelag fylkeskommune er en kunnskapsorganisasjon med stor tverrfaglighet og rundt 4400 medarbeidere. Vi leverer tjenester som er viktig for folks hverdag. De største ansvarsområdene er utdanning, tannhelse og samferdsel. Vi er en stor samfunnsutvikler innen kultur, folkehelse, plan- og næringsutvikling. Trøndelag fylkeskommune er en av landets største vegeiere.

Trøndelag fylkeskommune trenger medarbeidere med ulik kompetanse, livserfaring og bakgrunn. Det gjøre oss enda bedre i stand til å løse oppgavene våre. Vi oppfordrer alle til å søke på ledige stillinger hos oss. Har du nedsett funksjonsevne, hull i CV-en, eller innvandrerbakgrunn, oppfordrer vi deg til å krysse av i for dette i søknaden. Vi kaller inn minst en søker i hver gruppe til intervju, dersom vi får kvalifiserte søkere. Hvis du får jobben vil vi sørge for tilrettelegging etter ditt behov. Foruten at disse data hjelper oss i den første utvelgelsen av søkere, bruker vi de i anonymisert statistikk.

Du kan be om å bli unntatt fra offentlig søkerliste. Dette må du begrunne. Du blir kontaktet dersom søknaden ikke innvilges. Selv om fylkeskommunen gir deg unntak har vi ingen garanti for at navnet ditt kan bli offentliggjort i forbindelse med et innsynskrav.

 

Del stillingen

Selskap

Trøndelag fylkeskommune

Kategorier

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Trondheim

Søknadsfrist

August 15, 2021